آدرس بلوار وکیل آباد-هنرستان ۱۸
ساعت پاسخگویی 07:00 - 24:00
شماره تماس 09153298259

بهترین قالیشویی در مشهد

قالیشویی عطاریان با بیش از چند دهه سابقه در حوزه شستشوی تخصصی فرش، توانسته با کسب اعتماد مشتریان خود به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد شناخته شود. ما با ارائه ضمانت 100% شستشو انواع فرش توانسته ایم آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاوریم. در این چند دهه قالیشویی عطاریان با تخصص در حوزه شستشوی حرفه ای فرش با استفاده از بهترین مواد و دستگاه های پیشرفته، خود را به محبوب ترین و بهترین قالیشویی در مشهد تبدیل کرده است.
قالیشویی عطاریان را انتخاب کنید تا یک عمر با خیال آسوده پاکیزگی را تجربه کنید.

خدمات قالیشویی عطاریان

ارائه دهنده بهترین خدمات قالیشویی

چرا قالیشویی عطاریان

قالیشویی عطاریان یک قالیشویی مکانیزه با کلیه ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته است که از بهترین مواد شوینده استفاده میکند، همچنین این قالیشویی به دلیل رضایت 100% مشتری و تحویل فوری در سراسر شهر مشهد به بهترین قالیشویی در مشهد تبدیل شده است.

قالیشویی عطاریان
ویژگی های بهترین قالیشویی در مشهد

قالیشویی عطاریان که به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد شناخته شده است؛ با خدمت رسانی اصولی و مناسب همواره توانسته باعث ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خود شود و سالهاست که تبدیل به عضوی ثابت در خانواده های ایرانی شده است.

اما موضوع مهمی که در انتخاب قالیشوییها وجود دارد این است که علاوه بر شستشو مناسب فرش، باید تضمینی مبنی بر حفظ کیفیت و آسیب نرسیدن به فرش نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل قبل از هر اقدامی ابتدا مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را بررسی و سپس قالیشویی مناسبی را انتخاب نمایید. البته قالیشویی عطاریان با ارائه ضمانت نامه شستشو به مشتریان خود این اطمینان خاطر را می دهد که بدون نگرانی فرش های نفیس و گران قیمتشان را به ما بسپارند.

عوامل تاثیرگذار در انتخاب یک قالیشویی

برای انتخاب یک قالیشویی عوامل زیادی نقش دارد اما به صورت کلی برای سپردن فرش به مراکز فرش شویی ابتدا باید موارد زیر را بررسی نمایید.

  1. تجهیزات قالیشویی
  2. شوینده های قالیشویی
  3. کارشناسان و کادر قالیشویی
  4. نحوه قیمت گذاری

تجهیزات قالیشویی

از تجهیزات و امکانات قالیشویی به عنوان مهم ترین آیتم برای انتخاب بهترین قالیشویی می توان یاد کرد. طبیعتا باید بین نحوه شستشو فرش در خانه و مراکز قالیشویی تفاوت هایی وجود داشته باشد. پس باید در اولین گام برای انتخاب بهترین مرکز به نحوه خدمات دهی و تجهیزات آن بپردازید. به طور مثال، مکانیزه بودن فرایند شستشو فرش یکی از آیتم های مهم در بررسی تجهیزات قالیشویی است. 

قالیشویی عطاریان با بهره مندی از تجهیزات به روز و استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشو فرش، جزء قالیشویی های مجهز در مشهد به شمار می رود و به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد شناخته شده و بالاترین درصد رضایت از مشتریان را کسب کرده است.

شوینده های قالیشویی

موضوع حائز اهمیتی که در مراکز شستشو قالی وجود دارد؛ مواد شوینده ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل اصلی اهمیت این موضوع این است که اگر قالیشویی از مواد ممنوع و خطرآفرین برای شستشو فرش استفاده نماید، باعث از بین رفتن الیاف قالی شده و موجب خراب شدن فرش می شود. به همین دلیل این موضوع اهمیت بالایی در فرآیند شستشو فرش در قالیشویی دارد. 

از همین رو، ما به واسطه تجربه ای که در امر شستشوی انواع فرش داریم؛ ابتدا جنس و نوع قالی را توسط کارشناسان متخصص فرش شناسی بررسی کرده و بر اساس آن مواد شوینده ای که آسیب به بافت قالی وارد نکند را استفاده می نماییم.

کارشناسان و کادر قالیشویی

مسئله بعدی که برای انتخاب و سپردن فرش ها به قالیشویی در مشهد اهمیت دارد؛ کادر آن مرکز است. باید یک قالیشویی از کارشناسان و کادری مجرب بهره مند باشد تا بتواند با توجه به جنس و الیاف مخصوص هر فرش، نحوه شستشو و مواد شوینده ای که برای قالی کاربرد دارد را تشخیص دهد. همچنین گاهی ممکن است فرش دچار پوسیدگی شده باشد، اما شما متوجه این موضوع نشده باشید. یک مرکز معتبر فرش شویی باید قبل از هر اقدامی ابتدا فرش را کارشناسی کرده و در صورت وجود هر نوع آسیبی آن را به اطلاع شما برساند. زیرا اگر فرشی دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشد و قبل از ترمیم و رفو، شسته شود؛ باعث کاهش طول عمر و افزایش پوسیدگی می شود. پس باید یک فرش شویی از کارشناسان زبده و حرفه ای برخوردار بوده تا با تشخیص به موقع این موضوع از گسترش پوسیدگی و از بین رفتن فرش جلوگیری نماید. به همین دلیل در قالیشویی عطاریان قبل از هر اقدامی ابتدا کارشناسان ما به بررسی دقیق فرش پرداخته و بعد از اطمینان از سالم بودن آن، با توجه به طول عمر و نوع فرش بهترین شیوه شستشو و میزان مواد شوینده مناسب با آن قالی را تعیین می کنند.

نحوه قیمت گذاری

پارامتر نهایی که در قالیشوییها باید مورد بررسی قرار گیرد؛ نحوه قیمت گذاری است. اتحادیه فرش و قالیشویی هر ساله نرخ نامه ای را به مراکز شستشو فرش ارسال می کنند. در این نرخ نامه خدمات ارائه شده در قالیشویی با توجه به امتیاز و رتبه مراکز قالیشویی تعیین می شود. 

ما نیز با توجه به نرخ نامه اتحادیه فرش خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهیم. برای این منظور می توانید با شماره قالیشویی در مشهد تماس بگیرید تا از قیمت ها اطلاع پیدا نمایید.

قالیشویی عطاریان

قالیشویی عطاریان به عنوان  قالیشویی در مشهد با سابقه ای درخشان در حال فعالیت است. عطاریان با کادری مجرب و حرفه ای می تواند انواع فرش و قالیچه را با بهترین و مرغوب ترین مواد با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت بشوید.

می توان از خاک گیری فرش با دستگاه های مجهز، ترمیم و رفو فرش توسط افراد با تجربه و کارشناسان حرفه ای رفوگری، شستشو مبل، تشک و موکت با مواد شوینده درجه یک و امکان شستشو در محل را به عنوان جزئی از خدمات قالیشویی عطاریان نام برد.

همچنین عطاریان برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود خدمات سرویس دهی خود را نیز به صورت رایگان انجام می دهد و از لحظه ثبت سفارش تا شستن و تحویل فرش تنها 48 ساعت زمان می برد.

برای ثبت سفارش علاوه بر امکان تماس با شماره های قالیشویی می توانید از طریق لینک ثبت سفارش نیز مشخصات و ادرس خود را درج کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

نظرات مشتریان ما

مشتریان در مورد ما چه می گویند؟

سوالات متداول

قالیشویی عطاریان با خدمت رسانی اصولی و مناسب و ارائه بهترین کیفیت و خدمات متمایز همواره توانسته باعث ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خود شود و سالهاست که تبدیل به بهترین قالیشویی در مشهد شده است.
از جمله خدمات قالیشویی در مشهد عطاریان میتوان به شستشوی موکت، ضمانت شستشو، تحویل 48 ساعته بدون تعطیلی،ترمیم و رفو انواع فرش اشاره کرد.
آدرس قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد بلوار وکیل آباد-هنرستان ۱۸ میباشد.
قالیشویی عطاریان یکی از بزرگترین و مجهزترین قالیشویی های مشهد است که سابقه چندین ساله در این زمینه دارد.
ساعت پاسخگویی قالیشویی عطاریان بین ساعت 7:00 الی 24:00 به صورت یکسره میباشد.
بله،قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد در روزهای یکشنبه هر هفته 10 درصد تخفیف ویژه دارد و اگر 4 قالی برای شستشو داشته باشید 15 درصد تخفیف ویژه شامل شما میشود.
عطاریان با تجهیزات قالیشویی منحصر به فرد شوینده های قالیشویی منحصر به فرد و کارشناسان و کادر قالیشویی مجربی که دارد توانسته است لقب بهترین قالیشویی در مشهد را به خود اختصاص دهد.
برای اطلاع از قیمت خدمات قالیشویی عطاریان با شماره قالیشویی در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.
برای ثبت سفارش با شماره قالیشویی در مشهد تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در خواست شما را ثبت کرده و نیروهای عطاریان در محل شما حاضر شوند.
32777772 و 32111100 شماره های قالیشویی عطاریان می باشد.
بله، شما با شماره قالیشویی در مشهد تماس بگیرید و بعد از ثبت سفارش کارشناسان ما در محل حاضر شده و موکت، خوشخواب و... را با بالاترین کیفیت شستشو می دهند.
بعد از تماس با شماره قالیشویی در مشهد، ما فرش ها را تحویل گرفته و بعد از فرآیند شستشو، آنها را به صورت لول شده تحویل مشتریان می دهیم.