ترمیم و رفو فرش

یکی از خدمات مهم و منحصر به فرد قالیشویی عطاریان، بخش ترمیم و رفو فرش است. در این قسمت کارشناسان زبده و کارآزموده عطاریان بعد از کارشناسی دقیق فرش با مجهزترین و بهترین تجهیزات اقدام به ترمیم و رفو انها می کنند. اما قالیشویی عطاریان به عنوان قالیشویی در مشهد ، شامل قسمت های مختلفی برای ترمیم و رفو است که در ادامه به توضیح مختصری از آنها می پردازیم.

خدمات بخش ترمیم و رفو قالیشویی عطاریان

قالیشویی عطاریان در این بخش خدمات زیر را ارائه می دهد.

لکه بری

لکه بری فرش یکی از خدمات مهم در هر قالیشویی است. زیرا باید به کمک مواد شوینده مناسب اقدام به زدودن لکه ها از روی سطح فرش کرد.

اولین قدم برای لکه برداری، تشخیص نوع لکه است. کارشناسان بخش لکه برداری قالیشویی عطاریان به واسطه تجربه چندین ساله خود ابتدا نوع لکه را تشخیص داده سپس با توجه به نوع فرش و ویژگی های آن مواد شوینده مناسب را انتخاب کرده و اقدام به آغاز فرایند لکه برداری می کنند.

سوختگی فرش

موضوع دیگری که برای فرش ها به کرات اتفاق می افتد سوختگی بر اثر اجسام داغ است. عطاریان در این بخش نیز به صورت تخصصی اقدام به رفع سوختگی های ناشی از اجسام داغ می کند.

ریشه زنی

ریشه های فرش بخش مهمی در حفظ و نگهداری قالی ایفا می کنند. از همین رو اگر ریشه های فرش دچار پوسیدگی و با پارگی شدند باید به سرعت اقدام به ریشه زنی و ترمیم آن نمایید.

هنردیرینه ریشه زنی را عطاریان با افراد متبحر در این حوزه انجام می دهد. ریشه زنی کار بسیار دقیق و مهمی است. زیرا اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث از بین رفتن کامل فرش شود. به همین دلیل برای اقدام به ریشه زنی حتما قالیشویی معتبر و متخصص در این امر را انتخاب کرده تا بتوانید با ترمیم ریشه های فرش باعث افزایش طول عمر قالی خود شوید.

پوسیدگی فرش

پوسیدگی فرش نیز جزء مشکلاتی است که افراد زیادی به ان دچار می شوند که باید قبل از گسترش کامل آن در فرش اقدام به رفع و ترمیم قالی نمایید.

قالیشویی عطاریان با مجهزترین وسایل و تجهیزات می تواند اقدام به رفع پوسیدگی فرش و گلیم کند.

 

ارتباط با کارشناسان

 

قالیشویی های زیادی اقدام به فعالیت های گفته شده برای ترمیم و رفو فرش می کنند اما بهترین قالیشویی در مشهد باید علاوه بر ارائه خدمات از سابقه و کارشناسانی حرفه ای نیز برخوردار باشد.

قالیشویی عطاریان که به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد شمرده می شود جزء مراکزی است که علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای به کمک کارشناسان و متخصصان با تجربه ای که توانسته جذب خود کند باعث شده است که با درصد رضایت بالایی از سوی مشتریان رو به رو شود و قالیشویی عطاریان را به عنوان کارخانه قالیشویی معتبر و مناسبی برای فرش های نفیس و گران قیمت خود انتخاب نمایند.

عطاریان مفتخر است که توانسته با عملکردی مناسب و حرفه ای اعتماد افراد زیادی را جلب کرده و تبدیل به عضو ثابت خانواده های ایرانی شود.

از همین رو عطاریان برای رفاه و قدردانی از مشتریان خود، خدمات حمل و نقل فرش را به صورت رایگان انجام می دهد.

برای ثبت سفارش کافی ست از طریق شماره قالیشویی در مشهد با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به محل اعزام شوند.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.