نحوه شستشو فرش به روش اسلامی

انواع روش شستشو فرش در روش اسلامی

شستشو فرش به روش اسلامی به دو شیوه کلی انجام می شود.

  • استفاده از آب کر
  • استفاده از آب جاری

استفاده از آب کر

آب کر ابی است که میزان ان نسبت به حجم مشخص شده در اسلام بیشتر است که در این روش با استفاده از آب کر اقدام به شستشو فرش می کنند. این شیوه برای زمانی که شما می خواهید از آب راکد برای شستشو قالی استفاده نمایید؛ کاربرد زیادی دارد. به این معنا که برای شستشو فرش با آب راکد باید حتما از آب کر استفاده کنید تا فرش به طور کامل تمیز شود.

استفاده از آب جاری

روش دومی که برای شستشو فرش به روش اسلامی می توان از آن استفاده کرد شستشو با آب جاری است. این شیوه نسبت به روش اول آسان تر بوده و اثر بخشی بهتری نیز دارد.

پاک کردن فرش با آب قلیل چگونه است؟

آبی که میزان آن کم باشد را آب قلیل می گویند. برای شستشو با آب قلیل باید ابتدا چیزی که باعث نجاست فرش شده است را پاک نمایید. برای این منظور می توانید به کمک آب قلیل یا دستمال این کار را انجام دهید. سپس فرش آماده شستشو و آب کشی می شود.

برای انجام این فرایند باید فرش را 3 بار با اب قلیل بشویید. اما نکته مهم در این شیوه شستشو این است که بعد از هر بار اب ریختن بر روی فرش باید با فشردن قالی اب داخل فرش را خالی کنید.

پاک کردن فرش با اب کر چگونه است؟

در این روش نیازی به جدا کردن آب غساله نیست و به راحتی می توانید فرش خود را به شیوه اسلامی تطهیر نمایید. ( آب غساله، آبی است که بعد از شستشو فرش در قالی جمع می شود.)

 

شستشو فرش به روش اسلامی

 

شستشو فرش در اپارتمان

اگر می خواهید فرش خود را در منزل تمیز کنید تشتی در زیر فرش قرار داده و با آب بشورید. زمانی که اب در تشت ریخته شد به معنا ان است که قالی شما پاک شده است.

نکته ای که باید بدانید این است که به دلیل تمیز کردن فرش با آب کر در صورتی که اب از روی نقطه نجس عبور کند فرش شما نجس نمی شود.

نحوه شستشو قالیشویی عطاریان به شیوه اسلامی

در قالیشویی عطاریان بعد از ثبت سفارش و تحویل فرش، بررسی های کارشناسانه روی قالی صورت گرفته و سپس فرش را به صورت اسلامی و با آب کر تمیز می کنند. سپس به شیوه اصولی اقدام به خشک کردن فرش کرده و در کمتر از 48 ساعت تحویل می دهند. همچنین قالیشویی عطاریان با ارائه ضمانت بعد از شستشو باعث اطمیمنان خاطر مشتریان خود شده و افراد با خیال راحت فرش خود را به عطاریان می سپارند. ما به صورت 24 ساعته و با حمل و نقل رایگان در حال خدمت رسانی به مشتریان خود هستیم. شما می توانید با شماره قالیشویی در مشهد تماس گرفته تا از بالاترین و با کیفیت ترین خدمات قالیشویی عطاریان بهره برید.ب آب درون فرش را خالی کنید.

جمع بندی

با توجه به روش های گفته شده در این مقاله می توانید اقدام به شستشو فرش و قالیچه به روش اسلامی کنید. همچنین برای انتخاب و سپردن فرش های تان به بهترین قالیشویی در مشهد می توان یکی از آیتم های مهم را نحوه شستشو آنها و شستشوی اسلامی نام برد.

 

شماره قالیشویی

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.