چگونه باید شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته را انجام داد؟

قبل از انتخاب شامپو و پودر مناسب در قالیشویی چه مراحلی انجام می‌شود؟

در قالیشویی‌هایی که به روش استاندارد فرش مشتری را می‌شویند، برای اینکه بتوانند بهترین نتیجه را پس از شستشو داشته باشند، سعی می‌کنند جنس قالی مشتری را مد نظر قرار داده و سپس پودر و شامپو مورد نظر را انتخاب کنند. به این صورت که اگر فرش مشتری از الیاف پلاستیکی برخوردار بود، قاعدتا می‌دانند که این نوع فرش آلودگی بسیار زیادی به خود جذب می‌نماید، به همین دلیل بهترین پودر متناسب با فرش را استفاده می‌کنند.

بهترین قالیشویی در مشهد همواره سعی کرده است تا در مدت فعالیت خودش در امر قالیشویی، همواره بهترین انتخاب را در بین مواد شوینده برای فرش مشتری داشته باشد. همچنین قالیشویی خوب در مشهد علاوه بر این موضوع انتخاب کارشناسان خبره و باتجربه برای شستشوی فرش را یکی از وظایف اصلی خودش می‌داند. ازاین رو نتیجه این کار تمیز شدن فرش مشتری به بهترین شکل ممکن را در پی خواهد داشت.

برای شستشوی فرش طرح برجسته باید از کدام مدل شامپو و پودر استفاده می‌کنند؟

برای اینکه بتوانید هر فرشی را در منزل شستشو دهید، باید بتوانید پودر مناسب با آن را انتخاب نمایید و در مرحله بعدی به درستی فرش را شستشو دهید. دلیل انتخاب پودر مناسب این است که اگر پودر قالیشویی خوبی انتخاب نکنید، می‌توانید به میزان بسیار زیادی به بافت و الیاف فرشتان آسیب وارد نماید. به همین خاطر امروزه یکی از دغدغه‌هایی که اکثر خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انتخاب پودر مناسب است.

امروزه اکثر قالیشویی‌هایی که در کار خود خبره هستند، سعی می‌کنند که از بهترین پودرها و شامپوهای بازار و متناسب با قالی مدنظرشان استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین حالت ممکن فرش مشتری را بشویند. در این صورت کمترین آسیب ممکن به فرش مشتری وارد شده و در نهایت به درست‌ترین حالت ممکن تمیز می‌گردد.

برای شستشوی فرش طرح برجسته باید از کدام مدل شامپو و پودر استفاده می‌کنند؟

چرا هنگام شستشوی فرش ماشینی طرح برجسته امکان خرابی و آسیب دیدن وجود دارد؟

فرش‌های طرح برجسته به دلیل نوع بافتی که دارند، گل‌ها و نقش‌های روی آن‌ها معمولا از حالت عادی برجسته‌تر است. به همین دلیل یکی از دلایل عمده‌ای که این فرش‌ها زودتر از حالت معمول کثیف می‌شوند، همین نقش‌های برجسته آن‌ها می‌باشد. از طرف دیگر شستشوی این نوع فرش‌ها به مراتب سخت‌تر از قالی‌های دیگر است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که اگر تخصص و مهارت کافی در این زمینه را ندارید، شستشوی فرش طرح برجسته را در منزل انجام ندهید، زیرا می‌توانید آسیب بسیار زیادی به قالی و تاروپودهای آن برسانید.

شستشو و خشک کردن قالی ماشینی استانداردهای خاصی را دارد، به همین منظور نیروهای خبره و کارشناسان زبده‌ای در این راستا به خدمت گرفته‌ایم تا بتوانند از طریق دستگاه‌های پیشرفته‌ای که در حوزه وجود دارد، فرش شما را بدون وارد شدن کوچک‌ترین آسیب بشویند. همچنین این شستشو باید به گونه‌ای باشد که قالی شما تمیز شده و عاری از هرگونه میکروب باشد. قالیشویی خوب در مشهد این تضمین را می‌تواند به شما بدهد که تمام استانداردهای لازم حین شستشو را رعایت کرده و فرشی تمیز را به شما تحویل خواهد داد.

بعد از شستشوی فرش طرح برجسته ماشینی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

یکی مواردی که باید یک قالیشویی خوب در مشهد باید پس از شستشو در نظر داشته باشد، خشک کردن قالی به صورت استاندارد است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که شستشوی قالی قسمت مهم کار می‌باشد، اما بهتر است بدانند که پس از شستشوی قالی یکی از مراحل مهم در این راستا خشک کردن می‌باشد. به این صورت که اگر فرش به درستی خشک نشود، می‌تواند منجر به شکستگی شده و یا رطوبت موجود در آن، پوسیدگی فرش را به همراه داشته باشد.

در قالیشویی ما کارشناسان در تمام مراحل شستشو کیفیت قالی و نحوه انجام کار را چک می‌کنند تا در نهایت بتوانند فرش مشتری را تمیز و سالم تحویل دهند. از این رو سعی می‌کنند که تمام استانداردهای روز را در حین شستشو و خشک کردن در نظر بگیرند تا از آسیب‌های احتمالی به فرش مشتری جلوگیری نمایند، به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که پس از سپردن قالی شما به قالیشویی ما خیالتان از بابت تمام مراحل راحت باشد.

سخن تکمیلی

اگر روی فرش خود بسیار حساس هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را در منزل به هیچ وجه شستشو ندهید. به این دلیل که شاید با در نظر نگرفتن یک سری از نکات خاص، آسیب بسیار زیادی در بافت و الیاف فرش طرح برجسته خود وارد نمایید. همچنین نکاتی که در این راستا به شما در مورد بهترین قالیشویی در مشهد گفته شد، می‌تواند شما را در انتخاب یک قالیشویی مناسب راهنمایی نماید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.