شماره قالیشویی در مشهد

ما خود را مسئول فرش های شما می دانیم. از همین رو ابتدا با کارشناسی تخصصی، فرش را مورد بررسی قرار می دهیم و در صورت وجود پارگی، سوختگی و یا مشکلاتی از این دست، به ترمیم آن می پردازیم. سپس فرآیند شستشو فرش با بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده اغاز می شود و در نهایت نیز به شیوه های مدرن و جدید با دستگاه های مخصوص به طور کامل فرش شما را خشک می کنیم تا از بروز هرگونه قارچ، باکتری و پوسیدگی ناشی از رطوبت قالی جلوگیری شود.

برای ثبت سفارش خود کافیست با شماره قالیشویی در مشهد - 05132111100 | 05132777772

تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان نیروهای متخصص و حرفه ای قالیشویی عطاریان در محل حاضر شده و فرش شما را به صورت رایگان به مکان قالیشویی منتقل کنند.

خدمات قالیشویی عطاریان

ما با ارائه خدماتی نوین و منحصر به فرد توانسته ایم باعث ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خود شویم تا بتوانند بدون نگرانی از خدمات ویژه قالیشویی عطاریان برای فرش های نفیس خود استفاده کنند. همچنین ما با ارائه خدمات با کیفیت، همراه با قیمتی مناسب توانسته ایم بعد از طی چند دهه فعالیت مان در حوزه شستشو فرش، یکی از قالیشویی های  معتبر در ایران محسوب شویم. در زیر بخشی از خدمات ویژه قالیشویی عطاریان را معرفی می کنیم که می توانید از طریق شماره قالیشویی در مشهد - 05132111100 | 05132777772 خدمات مورد نظر خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت نیروهای ما برای دریافت فرش به محل اعزام شوند.

شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف

قالیشویی عطاریان با استفاده از شیوه شستشوی اتوماتیک اقدام به شستشو و تمیز کردن فرش ها می کند. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم ابتدا کارشناسان زبده، متخصص و با تجربه ما، فرش ها را مورد بررسی قرار داده و سپس به وسیله دستگاه های تخصصی فرآیند شستشو و خشک شویی طی می شود.

ما با دستگاه های مجهز و به روز فرش های شما را با بالاترین کیفیت شستشو می دهیم.

شستشو روفرشی، تشک و پتو

ترمیم و رفو فرش جزء خدماتی است که نیاز به تبحر و تخصص زیادی دارد. قالیشویی عطاریان با بهره مندی از نیروهای حرفه ای به صورت تخصصی اقدام به ترمیم فرش ها می کند.

شستشو خوشخواب در محل

شستشوی خوشخواب جزء موضوعاتی است که اکثراً به دلیل بد بار بودن و حجیم بودن آنها دچار مشکلات زیادی می شوند. اما قالیشویی عطاریان این موضوع را با شیوه خدمات دهی خود رفع کرده است. ما خوشخواب ها را در محل بدون ایجاد ابریزی شسته و خشک می کنیم.

خاک گیری فرش با دستگاه

گاهی ممکن است به دلیل عدم وجود لکه و کثیفی فرش ها تا مدت زیادی مورد شستشو قرار نگیرند. اما به دلیل وجود گرد و غبار در درون فرش به مرور زمان مشکلاتی را ایجاد می کند.

خاکگیری فرش مانع از پوسیدگی آن می شود. ما در قالیشویی عطاریان با استفاده از دستگاه های مجهز اقدام به خاکگیری فرش می کنیم.

شستشو موکت در محل

موکت شویی جزء خدمات ویژه قالیشویی عطاریان است. ما با شستشو موکت در محل، راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آوریم.

ارائه ضمانت شستشو

تعداد کثیری از افراد که دارای فرش های نفیس و گران قیمت هستند بابت شستشوی آنها دچار مشکل می شوند زیرا نمی توانند به قالیشویی ها برای تحویل سالم آنها اطمینان کنند. در این بین قالیشویی عطاریان با ارائه ضمانت شستشو به شما اطمینان خاطر می دهد تا بتوانید فرش های نفیس خود را به ما بسپارید.

 

خدمات قالیشویی عطاریان

سرویس دهی رایگان و تحویل 48 ساعته

ما خود را موظف می دانیم که با حفظ کیفیت تمام خدمات خود را ظرف 48 ساعت برای شما انجام دهیم. همچنین به پاس اعتماد شما عزیزان تمامی خدمات حمل و نقل به صورت رایگان انجام می شود.

قالیشویی عطاریان به عنوان عضوی کوچک از خانواده های ایرانی تمام تلاش خود را برای بهبود رفاه حال مشتریان خود انجام می دهد. برای استفاده از خدمات متمایز قالیشویی عطاریان با ما تماس بگیرید.

با توجه به رفت آمد های فراوان بر روی فرش امکان انتقال ویروس ها و عفونت های موجود وجود دارد. همچنین نظافت فرش در زمان پندمی ویروس کرونا یکی از مهم ترین موضوعات پیشگیری از این بیماری است. پس دقت داشته باشید که در قبل از شیوع این بیماری و آگاهی نسبت به موارد ذکر شده، شما شستشوی فرش را به صورت یک الی 2 بار در سال انجام می دادید و اکنون باید عمل شستشو فرش را بیشتر انجام دهید.

ما در قالیشویی عطاریان شتسشوی فرش به وسیله ی بهترین دستگاه های موجود دراین حوزه را انجام می دهیم، در صورتی که بسیاری از قالیشویی ها با استفاده از ماشین های غیر استاندارد اقدام به انجام این کار می کنند. این دستگاه های فرسوده و غیر استاندارد باعث آسیب رساندن به فرش شما خواهد شد.

قالیشویی عطاریان تجربه چند ساله در امر شستشو و تعمیر فرش های آسیب دیده را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا بسیاری از مشتریان به صورت وفادار در کنار ما باقی بمانند. شستشوی فرش با توجه به بافت آن و الیاف موجود در فرش یکی از تخصصی ترین وظایف این مجموعه است. همچنین لازم به ذکر است که با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات حرفه ای و نیروهای مجرب ما قادر هستیم تا فرش های ابریشمی دستباف و گلیم های ارزشمند شما را با متد های مخصوص به خود بشوییم.

امانتداری یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی ما می باشد، زیرا ممکن است که فرش های شما برایتان ارزش خاصی داشته باشد، قالیشویی عطاریان با حفظ و نگهداری صحیح فرش ها، زبان زد همه مردم می باشد.

از نکات بارز دیگر مجموعه عطاریان می توان به دریافت و تحویل به موقع فرش اشاره کرد، به عنوان مثال شاید شما برای مهمانی ها و مراسمات خود نیاز داشته باشید تا فرش هایتان را به موقع ارسال کنید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم با تحویل فرشهایتان به قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد خیالتان را از این بابت راحت کنید.

شستشوی فرش با استفاده از مواد شوینده مخصوص با تارو پود آن یکی دیگر از مواردی است که در این قالیشویی رعایت می شود. شاید شما تجربه کرده باشید که با تحویل فرش هایتان به جهت شستشو و بعد از تحویل گرفتن آن، فرش خود را رنگ رو رفته ببینید. این عمل بخاطر این است که مواد شوینده مناسب با فرش شما استفاده نشده است.

تمامی تعرفه های موجود در قالیشویی عطاریان بر اساس تعرفه های اتحادیه این صنف می باشد، همچنین در بسیاری از موارد پایین تر از قیمت تعیین شده نیز است. شما با مقایسه قیمت های شستشوی انواع فرش، تشک و ... با دیگر قالیشویی های پیشرفته، متوجه می شوید که قالیشویی عطاریان در بین دیگر همکاران خود قیمت های مقرون به صرفه ای دارد.

تمامی افراد حاضر در مجموعه قالیشویی عطاریان بر این باورند که رضایت مشتری به عنوان مهم ترین اصل می باشد و به همین منظور با انجام وظایف به نحو احسنت در تلاش هستند تا به این هدف دست پیدا کنند. شما تنها با یک بار همکاری با مجموعه عطاریان و مشاهده کیفیت کار، مجاب می شوید تا به مشتریان ثابت و همیشگی این مجموعه تبدیل شوید.

یکی دیگر از نکات قوت مجموعه قالیشویی عطاریان، پرسنل متخصص آن است که باعث شده از این قالیشویی همواره به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد یاد شود. پرسنل قالیشویی عطاریان با کوله‌باری از تجربه و تخصص، به نوع فرش دقت می‌کنند و با توجه به آن برای شستشو اقدام می‌کنند.

برای کلیه پرسنل قالیشویی عطاریان، وقت و زمان مشتریان، امری حیاتی و مهم به حساب می‌آید و تمام اعضای این تیم، اهمیت این موضوع را درک که تمامی منازل به فرش نیاز دارند. بنابراین تلاش اصلی ما این است که بتوانیم احترام خود را نسبت به مشتریان، با تحویل سریع و به‌موقع فرش‌ها نشان دهیم. بدون شک این موضوع می‌تواند یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد که از مجموعه ما به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد یاد می‌شود.

شماره قالیشویی در مشهد عطاریان  05132111100 | 05132777772 می باشد.
آدرس قالیشویی در مشد عطاریان واقع در بلوار وکیل آباد-بلوار بلوار هنرستان میباشد.
قالیشویی عطاریان یک قالیشویی مکانیزه با کلیه ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته است که از بهترین مواد شوینده استفاده میکند که سرویس دهی و خدمات رایگان ب مشتریان خود ارائه میدهد.
قالیشویی عطاریان یکی از بهترین قالیشویی های مشهد است که خدمات متمایز به مشتریان خود ارائه میدهد و شستشو قالی را با دستگاه های مکانیزه نیز انجام میدهد.
تجهیزات قالیشویی نوع شوینده های مورد استفاده در قالیشویی کارشناسان و کادر قالیشویی مجرب و نحوه قیمت گذاری همگی وجه تمایز قالیشویی عطاریان نسبت به رقبا خود می باشد.
بعد از پیدا کردن شماره تلفن قالیشویی عطاریان کافیست با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن با ارسال کادر خود به محل اقدام لازم برای شستشو فرش شما را به عمل آوریم.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.