شستشوی قالی

اصلی ترین خدماتی که در قالیشویی ها ارائه می شود، شستشو فرش است. اما قسمت مهم در این بخش انتخاب شیوه مناسب شستشو است. در  قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد با توجه به نوع قالی و طول عمر آن نحوه شستشو را تعیین می کنیم.

روش های شستشوی فرش

2 شیوه اصلی شستشو که برای تمیز کردن الیاف فرش مناسب است عبارت اند از:

  1. بخارشویی
  2. خشک شویی

بخارشویی

روش بخارشویی را به طور کلی می توان به عنوان بهترین شیوه شستشو فرش نام برد. زیرا به دلیل ورود با فشار آب بر روی فرش باعث از بین رفتن آلودگی در اعماق قالی می شود. این شیوه شستشو فرش برای افرادی که به مواد شوینده و تمیزکننده حساسیت دارند؛ بسیار مفید است. تنها ایرادی که می توان در این نوع شستشو بیان کرد زمان بر بودن فرایند خشکشویی ان است.

فشار بالایی که آب به اعماق فرش نفوذ می کند باعث می شود که برای خشک شدن کامل آن نیاز به زمان بیشتری باشد اما مسئله مهمی که در نحوه شستشو وجود دارد این است که باید قبل از هر اقدامی ابتدا کارشناسان به بررسی نوع فرش و ویژگی های ان بپردازند و سپس نحوه شستشو را انتخاب نمایند.

استفاده نکردن از مواد شوینده و همچنین صرفه جویی در مصرف آب جزء مزایای این روش است.

خشک شویی

روش دیگری که می توان برای شستشو فرش از آن استفاده کرد، شیوه خشک شویی است. در این روش به کمک ماشین الات به روز و مجهز، اقدام به تمیز کردن فرش ها می کنند. شستشو فرش به روش خشک شویی زمانبر تر از شیوه شستشو با بخار است اما ویژگی ممتاز این روش این است که زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارد.

 

ارتباط با کارشناسان

 

شیوه شستشو در قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد به این نحو است که بعد از ثبت سفارش شما ماشین حمل فرش عطاریان به صورت رایگان قالی های شما را دریافت کرده و سپس بعد از کارشناسی تخصصی در صورت سالم بودن فرش اقدام به بررسی نوع فرش، میزان مواد لازم برای شستشو و نحوه شستشو می نماید.

نکته مهمی که در شستشو فرش باید رعایت کرد این است که قبل از اقدام به تمیز کردن و شستن حتما ابتدا از نظر تکنیکی فرش مورد بررسی قرار بگیرد. زیرا اگر دچار مشکلاتی مانند پارگی یا پوسیدگی باشد باید قبل از شستن، ترمیم شود؛ در غیر این صورت پارگی و پوسیدگی کل فرش را دربرگرفته و باعث از بین رفتن قالی می شود.

قالیشویی عطاریان با سالها تجربه و سابقه ای درخشان در امر شستشو و قالیشویی می تواند با توجه به ویژگی های قالی شما بهترین شیوه شستشو را تعیین و انجام دهد.

همچنین عطاریان می تواند در امر ترمیم و رفو فرش، خاک برداری قالی، از بین بردن لکه، ریشه زنی و سایر خدمات مرتبط با قالیشویی را به بهترین و با کیفیت ترین حالت ارائه دهد. برای اطللاعات بیشتر می توانید با شماره های ثبت شده تماس گرفته تا تیم پشتیبانی عطاریان شما را راهنمایی کنند.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.