ضمانت شست و شو

ضمانت شستشو جزء موضوعاتی است که بهترین قالیشویی در مشهد باید در قرارداد و خدمات خود داشته باشد. اما گارانتی شستشو موضوعی است که اکثر افراد در جریان ان نیستند. قالیشویی عطاریان با توجه به اینکه حقوق مشتری را همیشه در راس خدمات خود قرار داده است؛ ضمانت شستشو را در قراردادهای خود لحاظ کرده و بر آن پایبند می باشد.

موارد گارانتی شستشو فرش

اگر قالی شما بعد از شستشو دچار مشکل شود کارشناسان فرش به بررسی دقیق آن می پردازند. عدم خشک کردن فرش به صورت اصولی و یا پارگی فرش به دلیل جا به جایی غیراصولی از مواردی است که شامل ضمانت شستشو می شود. اما اگر بعد از بررسی هیچ نقص فنی در روند پروسه شستشو ثابت نشود فرش شما شامل گارانتی بعد از شستشو نخواهد شد. از دیگر مواردی که می توان در صورت بروز آنها از ضمانت شستشو فرش استفاده کرد عبارت اند از:

تغییر رنگ فرش

اگر قالیشویی در شستشو فرش، مخصوصا فرش های دستباف، دقت و مهارت لازم را نداشته باشد؛ می تواند منجر به تغییر رنگ فرش و آسیب رسیدن به الیاف آن شود. و یکی از مواردی که در ضمانت شستشو فرش وجود دارد تغییر رنگ قالی بعد از شستشو است.

پارگی فرش

یکی از مشکلاتی که به کرات در قالیشویی ها رخ می دهد پارگی فرش بعد از شستشو است. این موضوع معمولا بر اثر حمل و نقل نامناسب، نحوه شستشو غیر اصولی و یا استفاده از مواد شوینده نامرغوب بری قالی ها در حین شستشو رخ می دهد. برای رفع این موضوع قالیشویی عطاریان با استفاده از افراد با تجربه و حرفه ای می تواند اقدام به ترمیم و رفو فرش آسیب دیده شما کند.

تمیز نشدن فرش

از دیگر مواردی که شامل ضمانت بعد از شستشو می شود؛ تمیز نشدن کامل فرش است. اگر قالی شما بعد از شستشو هنوز دچار کثیفی و یا لکه بود می توانید از گارانتی شستشو فرش استفاده نمایید.

خشک نشدن فرش

یکی دیگر از موارد گارانتی شستشو، خشک نشدن کامل آن است. اگر فرش دچار رطوبت شود به مرور زمان موجب پوسیدگی و ایجاد باکتری و قارچ می گردد. باید مرکز قالیشویی با استفاده از دستگاه های مجهز اقدام به خشک کردن کامل قالی بعد شستشو نماید.

وجود بوی نامطبوع

اگر بعد از شستشو، فرش شما بوی ناخوشایند و نامطلوبی داشت به معنای این است که یا در مرحله خشک کردن مشکلی وجود داشته و فرش کامل خشک نشده و یا در روند شستشو قالیشویی نتوانسته به صورت کامل فرش را تمیز کرده و وجود لکه ها در فرش باعث ایجاد بوی بدی شده است. که در این موضوع نیز می توان از گارانتی شستشو استفاده کرد.

ارتباط با کارشناسان

و در نهایت....

در نهایت نیز این موضوع را متذکر می شویم که تمامی موارد بالا ممکن است برای هر قالیشویی رخ دهد اما اگر از قالیشویی های برتر و معتبر برای شستن فرش های خود استفاده نمایید قطعا درصد این اتفاقات به صفر نزدیک می شود.

عطاریان که بهترین قالیشویی در مشهد نام گرفته است با وجود اینکه موارد ذکر شده در این مقاله را به صفر رسانده اما به پاس اعتماد چندین ساله شما عزیزان ضمانت شستشو را بر روی شستشو تمامی فرش های دستباف و ماشینی خود قرار داده است تا با اطمینان خاطر بتوانید فرش خود را به قالیشویی ما بسپارید.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.