سرویس دهی رایگان و تحویل 48 ساعته بدون تعطیلی

مسئله ای که خیلی از افراد هنگام سپردن فرش های شان به قالیشویی با آن رو به رو می شوند؛ عدم سرویس دهی مناسب و طولانی شدن پروسه شستشو و تحویل فرش است.

بهترین قالیشویی در مشهد باید علاوه بر سرویس دهی مناسب، تحویلی سریع و به موقع نیز داشته باشد.

اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که شما در نزدیکی برگزاری مهمانی هستید که ناگهان فرش تان دچار لکه می شود و باید سریعا اقدام به شستشو ان نمایید. تصور کنید که قالیشویی یک هفته زمان ببرد یا اینکه طبق تایم گفته شده فرش را به شما تحویل ندهد. در این مواقع است که اهمیت این موضوع خود را نشان می دهد.

نحوه سرویس دهی و تحویل فرش در قالیشویی عطاریان

در قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد بعد از ثبت سفارش، نیروهای حمل و نقل به محل شما سریعا اعزام شده و به صورت رایگان فرش شما را به قالیشویی منتقل می کنند. سپس ظرف کمتر از 48 ساعت فرش را تمیز و خشک شده به شما تحویل می دهند. قالیشویی عطاریان حتی روزهای تعطیل نیز در کنارتان است. ما در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستیم.

 

ارتباط با کارشناسان

 

بخشی از خدمات قالیشویی عطاریان

قالیشویی عطاریان بعد از گذشت سال ها و با کسب تجارب گوناگون امروزه تبدیل به یکی از قطب های قالیشویی در مشهد شده است و برای اطمینان خاطر مشتریان ضمانت بعد از شستشو را نیز بر روی خدمات خود قرار داده است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بعد از شستشو، بتوانید به صورت رایگان برای اصلاح آسیب وارد شده به فرش اقدام نمایید.

قالیشویی عطاریان با استفاده از مجهز ترین و بهترین دستگاه های قالیشویی اقدام به شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف، خاک گیری با دستگاه های مدرن، ریشه زنی توسط افراد ماهر در این حوزه، ترمیم و رفو فرش به صورت حرفه ای، شستشو انواع تشک، پتو، روفرشی و شستشو خوشخواب به شیوه خشک شویی را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.