خاک گیری فرش با دستگاه

خاک گیری فرش یکی از خدمات نوینی است که بهترین قالیشویی در مشهد ارائه می دهد. خاک گیری فرش باعث طولانی شدن عمر قالی شده و همچنین در شستشو و تمیزی ان نیز تاثیر زیادی دارد. اگر قالیشویی از چهارچوب های استاندارد پیروی کند باید قبل از شستشو هر نوع فرشی ابتدا به وسیله دستگاه های مخصوص اقدام به خاک گیری قالی نمایند.

چرا خاک گیری قبل از شستشو مهم است؟

برای اینکه فرش شما بعد از شستشو به صورت کامل تمیز شود باید ابتدا عملیات خاک گیری بر روی ان انجام شود. زیرا خاک و گرد غباری که بر روی گره های فرش وجود دارد، فقط با خاک گیری با دستگاه است که از بین رفته و باعث شستشو عمیق فرش می شود.

اگر فرش شما بدون خاک گیری شسته شود به مرور زمان به دلیل گرد و غبار و خاک های موجود در الیاف فرش باعث پوسیدگی و از بین رفتن فرش می شود.

انواع خاک گیری

موضوعی که در خاک گیری فرش بسیار قابل اهمیت است، خواب قالی است. زیرا اگر بر اساس خواب قالی خاک گیری صورت نگیرد باعث بهم ریختگی فرش شده و با تابیدن اشعه خورشید باعث لکه دار دیده شدن فرش می گردد.

خاک گیری به 2 شیوه دستی و ماشینی انجام می شود. البته که شیوه دستی مربوط به خاک گیری در منازل بوده که با چوب به قالی زده تا خاک و گرد و غبار ان از بین برود. با توجه به پیشرفته شدن صنعت قالیشویی و ارزشمند بودن زمان این روش دیگر جزء شیوه های قدیمی است که آسیب هایی را نیز با خود به همراه دارد. از این رو روش های خاک گیری با ماشین های مجهز و مدرن رونق بیشتری پیدا کرده است.

ماشین های خاک گیری نیز به چندین دسته تقسیم می شوند که در قالیشویی عطاریان به وسیله دستگاه های مدرن و بروز خاک گیری صورت می گیرد.

 

ارتباط با کارشناسان

 

قالیشویی عطاریان با ایجاد بستری مناسب برای خاک گیری قبل از شستشو فرش، توانست خود را به بهترین قالیشویی در مشهد تبدیل نماید.

برای این منظور ابتدا کارشناسان قالیشویی عطاریان به بررسی قالی ها می پردازند و سپس در صورت عدم وجود مشکلی در فرش در دستگاه های مجهز خاک گیری قرار می دهند و پس از بین رفتن خاک های موجود در اعماق فرش فرآیند شستشو قالی آغاز می شود.

همچنین گاهی ممکن است شما صرفا نیاز به خاک گیری داشته و تمایلی به شستشو قالی نداشته باشید. قالیشویی عطاریان می تواند در این راستا نیز به شما کمک نماید.

ما با سال ها تجربه و فعالیت در حوزه قالیشویی می توانیم به شما در همه زمینه های ترمیم و رفو، شستشو و ریشه زنی کمک نماییم.

قالیشویی عطاریان مفتخر است که توانسته در این سال ها عضوی از خانواده ایرانیان باشد از همین رو با ارائه رایگان حمل و نقل، تشکر کوچکی از شما عزیزان به عمل می آورد.

برای ثبت سفارش جهت خاک گیری فرش می توانید با شماره قالیشویی در مشهد تماس گرفته و خدمات مورد نظرتان را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت کارشناسان قالیشویی عطاریان هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.