شستشوی انواع فرشهای ماشینی و موکت در محل

فرش ماشینی به دلیل قیمت مناسبی که دارد طرفداران بیشتری را توانسته به خود جذب نماید. عطاریان به عنوان قالیشویی در مشهد یکی از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد؛ شستشو انواع فرش های ماشینی و موکت در محل است.

خدمات شستشو فرش ماشینی و موکت قالیشویی عطاریان

اما فرش ماشینی نیز از نظر تار و پود به 3 بخش تقسیم می شود.

  1. نخ پرز
  2. نخ تار
  3. نخ پود

نخ پرز

اولین دسته از فرش های ماشینی، قالی های نخ پرز است.

این دسته از فرش ها به دقت بالایی در شستشو نیاز دارند از همین رو مهم است که قالیشویی کاربلد و حرفه ای را برای شستشو این گونه فرش ها انتخاب نمایید.

برای شستشو فرش های ماشینی نخ پرز در قالیشویی عطاریان ابتدا اقدام به جارو زدن فرش می کنیم. سپس قالی مورد نظر را برس کشیده و با محلول مناسبی که زیر نظر کارشناسان تعیین می شود؛ عملیات شستشو فرش انجام می شود. و در نهایت بعد از آویزان کردن قالی با اسپری ضد لک از ایجاد هرگونه لکه بر روی فرش جلوگیری می کنیم.

نخ تار

دسته بعدی که در فرش های ماشینی وجود دارد قالی های نخ تار است. این نوع فرش ها شامل قالی های پلی استر و یا ابریشم مصنوعی هستند. اینگونه فرش ها قابلیت هایی مانند رنگ پذیری، عدم وجود پرز فرش و همچنین از ویژگی ضد چروک شدن قالی بهره مند هستند. فرش نخ تار مزایای زیادی دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد فرش های ماشینی نخ تار می توان به عدم جذب رطوبت اشاره کرد. فرش های نخ تار را می توان به آسانی شست و تمام آلودگی ها به سرعت از آن پاک می شود. از زمان خشک شدن سریع آن می توان به عنوان وجه تمایز با سایر فرش ها نام برد. البته که میزان زمان لازم برای خشک شدن فرش نخ تار ارتباط مستقیمی با منطقه جغرافیایی دارد.

نخ پود

دسته نهایی فرش های ماشینی، قالی های نخ پود است. اینگونه فرش ها شامل قالی های اکریلیکی و پشمی هستند. ویژگی ممتازی که این نوع فرش دارد طول عمر بیشتر آن نسبت به فرش های نخ تار است که موجب می شود دچار آب رفتگی و ایجاد تغییرات ناشی از گذر زمان نشود. از دیگر مزایای این نوع فرش می توان به مقاومت بالای آنها در برابر شستشو و نور آفتاب اشاره کرد. اما در مقابل همه مزایایی که دارد باید به میزان پرزدهی سریع آن نیز به عنوان تنها عیب این نوع فرش اشاره کرد.

نکته مهم در شستشو فرش های نخ پود مواد شوینده ان است. قالیشویی عطاریان با توجه به تجربه چندین ساله خود در شستشو قالی از مواد شوینده صنعتی مرغوب برای این نوع فرش استفاده می کند تا ریشه های فرش های ماشینی نخ پود دچار زردی نشود. و نکته نهایی برای تمیز کردن این فرش ها زاویه شستشو آن است تا به الیاف آسیبی وارد نشده و کیفیت فرش حفظ شود.

شستشو موکت

یکی دیگر از خدمات ویژه ای که قالیشویی عطاریان ارائه می دهد شستشو موکت در محل است. با توجه به اینکه حمل موکت کار دشواری است تیم شستشو موکت شویی عطاریان برای تمیز کردن موکت های شما در محل حاضر شده و با مواد شوینده مرغوب اقدام به تمیز کردن موکت ها می کند.

 

ارتباط با کارشناسان

 

عطاریان با توجه به عملکرد چندین ساله خود در حوزه شستشو فرش توانسته به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد از سوی مشتریان خود شناخته شود. همین امر موجب ایجاد اطمینانی بالا بین مشتریان شده است. این موضوع انگیزه ای مضاعف برای کادر اجرایی عطاریان شده تا با استفاده از دستگاه های به روز و مجهز خدماتی نوین و کاربردی را برای رفاه حال همشهریان مشهدی خود فراهم نماید. خدمات شستشو فرش و موکت در منزل بعد از ثبت سفارش شما از طریق تماس تلفنی به سرعت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با شماره قالیشویی در مشهد تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.