معرفی قالیشویی در مشهد عطاریان

امروزه سبک زندگی بسیاری از افراد تغییر کرده و سیل عظیمی از مردم به سمت آپارتمان نشینی روی آورده اند. همین موضوع باعث شده تا شستشوی فرش و خشک کردن آن برای این قشر از مردم، به امری سخت تبدیل شود. قالیشویی عطاریان با استفاده دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک، توانسته رضایت کامل مشتریان خود را داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا از قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد یاد شود.

هدف از تاسیس قالیشویی عطاریان

هدف اصلی قالیشویی عطاریان به عنوان قالیشویی در مشهد ، همواره ارائه بهترین خدمات قالیشویی به همشهریان عزیز بوده است. پرسنل این قالیشویی به صورت مستمر سعی می کنند، در هنگام تکمیل سفارشات نکات بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد می کنیم سفارش شستشوی فرش های خود را به یک قالیشویی معتبر بسسپارید.

امروزه با توجه دغدغه های افراد، شست شوی فرش ها و قالی ها برای مردم آسان نیست، از طرفی نکات بهداشتی همواره از مهم ترین مواردی است، که تمامی افراد باید آن ها را رعایت کنند. در این بین سوالی که مطرح می شود این است که چگونه بدون اینکه خودمان را درگیر کنیم، فرش های منزلمان شسته شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، شرکت قالیشویی عطاریان با بکارگیری کادری جوان، متخصص و بومی همواره در کنار شماست.

خدمات و ویژگی های عطاریان

همانطور که گفته شد، در بین مردم شهر مشهد مقدس، از قالیشویی عطاریان به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد یاد می شود. پرسنل این قالیشویی همواره با بکارگیری روش های جدید و بروز، توانایی این را دارند تا به بهترین شکل ممکن و بدون اینکه آسیبی به تار و پود فرش ها و قالی ها وارد شود، عملیات شستشو را انجام دهند. استفاده از دستگاه های پیشرفته و ماشین آلات تمام مکانیزه در فرآیند شستشوی قالی های ماشینی، همواره باعث شده تا فرآیند شست و شو به سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

در این قالیشویی قبل از اینکه عملیات شست و شوی هر فرش آغاز شود، ابتدا نوع ساختار آن، طرح و نقش های آن به همراه تمام ویژگی های ظاهری دیگری که دارد مورد بررسی قرار می گیرد. همین موضوع باعث شده تا قالیشویی عطاریان، با خیال راحت ضمانت سلامت فرش را به طور کامل به مشتریان خود بدهد.

یکی از ویژگی های اصلی قالیشویی عطاریان، شستشوی فرش ها با رعایت اصول شرعی، اسلامی و بهداشتی می باشد. مجهز بودن این قالیشویی به دستگاه های گرمخانه گازی، آبگیر لوله ای فرش و تعداد زیادی از دستگاه های تمام اتوماتیک دیگر، باعث ایجاد وجه تمایز بزرگی نسبت به دیگر قالیشویی ها شده است. بنابراین می توانید از بابت شکستگی فرش و ایجاد چین و چروک بر روی آن آسوده خاطر باشید، زیرا قالیشویی عطاریان ضمانت سلامت فرش در هنگام تحویل را به شما می دهد. به علت رعایت نکات بهداشتی، تمامی فرش ها و قالی ها، قبل از تحویل به مشتری توسط پرسنل قالیشویی، به صورت کامل ضد عفونی می شوند.

درباره قالیشویی در مشهد عطاریان

قالیشویی در مشهد یکی از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویان است. این قالیشویی توانسته با ارائه کلیه خدمات مربوط به قالیشویی اعم از: ترمیم انواع فرش و قالی، مبل شویی، شستشویی هر نوع فرش، موکت، گلیم و قالی، خود را به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد اثبات کند. قالیشویی عطاریان با کوله باری از تجربه و بیش از یک دهه تجربه در زمینه شست و شوی فرش های ماشینی و قالی های دست باف، تمامی خدمات خود را با اطمینان خاطر ضمانت کند و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کلیه خدمات انجام شده در این قالیشویی با بالاترین کیفیت انجام می شود.

قالیشویی امروزه به یکی از مشاغلی که تبدیل شده که به علت وجود تعداد بالای کارگاه های شست وشوی فرش، رقابت زیادی در آن وجود دارد. همین موضوع باعث شده تا برای مردم مشهد سوالاتی ایجاد شود، سوالاتی مانند این که بهترین قالیشویی در مشهد کدام است؟ چگونه بهترین قالیشویی در مشهد را پیدا کنیم؟

در حقیقت مردم می خواهند در قبال هزینه ای که پرداخت می کنند، بهترین خدمات را دریافت کنند. بنابراین یک قالیشویی خوب باید، شست و شوی با کیفیت، امکان سفارش آنلاین، تحویل به موقع فرش ها، دریافت به موقع فرش ها، برخورد مناسب پرسنل با مشتریان، حمل فرش ها همراه با کاور و خدماتی از این قبیل را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین ارائه خدمات تخصصی مانند شست و شوی قالی های گران قیمت و دستباف، شست و شوی تابلو فرش، شستن فرش های ابریشم، مبل شویی و خدماتی از این قبیل، از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب یک قالیشویی باید مد نظر داشته باشید.

قیمت قالیشویی در مشهد

مشخص کردن قیمت قالیشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال باید بدانید فرش شما ماشینی است یا دستباف، جنس آن از تار و پودهای معمولی است یا ابریشمی؟ همچنین مدل های مختلفی برای شست و شوی فرش ها وجود دارد که شما به عنوان مشتری باید مدل شستن فرش خود را انتخاب کنید. نحوه استفاده از موادهای شوینده هم در تعیین قیمت تاثیر گذار است، برای مثال اگر از مواد معمولی استفاده شود هزینه کمتری نسبت به مواد نانو پرداخت می کنید. مواد شوینده نانو باعث می شود کیفیت تار و پودهای فرش و کیفیت رنگ آن به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

قالیشویی عطاریان کلیه سفارشات مشتریان خود را با استفاده از دستگاه های تمام مکانیزه و اتوماتیک انجام می دهد و ثبات رنگ فرش را به صورت کامل تضمین می کند. همچنین این قالیشویی تمام هزینه ها را با صدور یک فاکتور رسمی و مطابق با تعرفه های اتحادیه به مشتریان اعلام می کند. برای اطلاع از نحوه قیمت گذاری شست و شوی فرش ها، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در قالیشویی عطاریان تماس حاصل فرمایید.

بهترین قالیشویی مشهد

در مورد ویژگی های یک قالیشویی موفق در قسمت های فوقانی مطالبی ارائه کرده ایم. در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین قالیشویی بپردازیم. شرکت قالیشویی عطاریان، توانسته با ارائه خدمات مناسب، در کسب رضایت مشتریان خود موفق عمل کند. این قالیشویی امکان سرویس دهی به تمام نقاط شهر مقدس مشهد را دارد و معمولا در سریع ترین زمان ممکن، یعنی 24 ساعت نسبت به تحویل فرش اقدام می کند. از دیگر خدمات شرکت عطاریان، می توانیم به پرسنل متخصص و آموزش دیده آن اشاره کنیم.

قالیشویی عطاریان، اصلی ترین سر لوحه خود را احترام به مشتری قرار داده و کسب رضایت مشتریان، برای این شرکت اهمیت بسیار زیادی دارد. وجود دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه در قالیشویی عطاریان، باعث شده تا تمام فرش ها، قالی ها، گلیم ها، نمد ها و موکت ها طبق استانداردهای بهداشتی و شرعی شسته شود.

شستشوی اصولی

همانطور که می دانید، شستن فرش ابتدایی ترین کاری است که در تمامی قالیشویی ها صورت می گیرد. اما نکته ای که اهمیت زیادی دارد این است که، فرش ها با چه روشی شسته می شوند؟ قالیشویی عطاریان به کمک پرسنل آموزش دیده خود در امر فرش شناسی، ابتدا نوع و جنس قالی را تعیین می کند، سپس پرسنل بخش ترمیم، آن را بررسی می کنند. در صورت مشاهده هرگونه پارگی یا آسیب دیدگی به مشتری اطلاع داده می شود و در صورت تمایل ایشان، فرش به واحد ترمیم و رفوگری ارجاع داده می شود.

اما در صورتی که قالی در سلامت کامل باشد، با توجه به نوع بافت آن (ماشینی یا دستباف) به واحد مربوطه برای شست و شو ارجاع داده می شود. علت جدا بودن این دو بخش این است که، نحوه شست و شوی فرش های دستباف با ماشینی تفاوت دارد و اگر فرش ها با توجه به نوع بافت خود شسته نشوند، ممکن است به الیاف آن ها آسیب جدی وارد شود.

ترمیم و رفوگری

یکی از کارهایی که به صورت تخصصی در قالیشویی عطاریان انجام می شود، ترمیم هر نوع آسیب دیدگی در فرش ها است.  از همین رو اگر قصد دارید فرش خود را برای ترمیم به یک قالیشویی بسپارید، حتما اطمینان حاصل کنید که آن شرکت در بخش ترمیم و رفوگری از نیروهای متخصص بهره مند باشد. به طور کلی رفوگری و ترمیم فرش ها به بخش های زیر تقسیم می شود:

  1. برطرف کردن پارگی و پوسیدگی فرش

معمولا جدی ترین آسیبی که به فرش ها وارد می شود، پارگی و پوسیدگی است. فاکتورهایی مانند رطوبت، جا به جایی نادرست فرش یا قالی، استفاده از مواد غیر استاندارد و اسیدی در هنگام شستشو، برخورد اشیاء نوک تیز و ... همگی از عواملی هستند که باعث بروز این مشکل می شوند.

  1. شیرازه دوزی

معمولا لبه های فرش، یکی از قسمت هایی است که آسیب زیادی به آن وارد می شود. عمل شیرازه دوزی باعث می شود این مشکل کمتر ایجاد شده و به نوعی لبه های فرش را تقویت می کند.

  1. ساییدگی

ساییدگی فرش از مواردی است که اغلب بر اثر طولانی شدن عمر قالی و استفاده زیاد از آن ایجاد می شود.  عطاریان، به عنوان بهترین قالیشویی می تواند انواع ساییدگی فرش ها را برطرف کند.

جمع بندی

ما علاوه بر اینکه ادعا می کنیم قالیشویی عطاریان بهترین قالیشویی در مشهد است، ادعا می کنیم ارائه دهنده خاص ترین خدمات قالیشویی  هم هستیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم با نخستین سفارش خود به ما، به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.