شستشو انواع روفرشی، پتو و تشک

شستن روفرشی، پتو و تشک جزء مواردی است که برای اکثر افراد به دلیل حجیم بودن انها مشکلاتی را ایجاد کرده است. قالیشویی در مشهد برای رفع این مشکل می تواند روفرشی، تشک و پتو های حجیم شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تمیز نماید. قالیشویی عطاریان نیز برای راحتی بیشتر مشتریان خود به پیکج خدمات خود شستشو تشک، پتو و روفرشی را نیز اضافه کرده است.

خدمات شستشو تشک، پتو و روفرشی

قالیشویی عطاریان خدمات شستشو تشک، پتو و... را نیز با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

شستشو تشک

یکی از خدمات متمایز قالیشویی عطاریان شستشو تشک در محل است. بعد از ثبت سفارش کارشناسان ما به محل اعزام شده و با مواد شوینده مرغوب و مناسب شستشو تشک اقدام به تمیز کردن آن می کنند.

شستشو پتو

پتو و لحاف جزء مواردی است که اکثرا برای شستشو آنها دچار مشکل می شوند. زیرا به دلیل حجیم بودن آنها امکان شستشو با ماشین های لباسشویی وجود ندارد. قالیشویی عطاریان با بهره مندی از دستگاه های مجهز شستشو پتو و لحاف می توانید به بهترین شکل آنها را تمیز نماید.

شستشو انواع روفرشی

شستن روفرشی نیز جزء مواردی است که به دلیل اندازه آن و عدم امکان  شستشو با ماشین لباسشویی، از دغدغه خانواده های ایرانی است. قالیشویی عطاریان برای رفع این مشکل نیز چاره ای اندیشیده است. شما می توانید به راحتی با سپردن روفرشی های منزل تان ظرف کمتر از 48 ساعت آن را تمیز تحویل بگیرید. 

 

ارتباط با کارشناسان

 

وجه تمایزی که باعث منحصر به فرد شدن بهترین قالیشویی در مشهد می شود کیفیت خدمات و گستردگی آن است. قالیشویی عطاریان با سال ها تجربه موفق در زمینه شستشو فرش و خدمات مرتبط به آن توانسته با جلب اعتماد و کسب رضایت حداکثری مشتریان خود در صدر قالیشویی های مشهد قرار گیرد.

قالیشویی عطاریان علاوه بر خدمات شستشو تشک، روفرشی و پتو می تواند به شما در شستشو انواع فرش های دستباف و ماشینی، ترمیم و رفو فرش، ریشه زنی و سایر خدمات مرتبط با فرش را به بهترین نحو ارائه دهد.

همچنین به پاس اعتماد چندین ساله شما عزیزان، قالیشویی عطاریان به صورت رایگان خدمات حمل و نقل قالی را انجام می دهد.

شما می توانید با خیال راحت فرش های نفیس خود را برای شستشو به قالیشویی عطاریان بسپارید. زیرا ما با ارائه ضمانت بعد از شستشو تمام نگرانی های شما را رفع کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در امر شستشو فرش با توجه به گارانتی ارائه شده از سوی قالیشویی عطاریان می توانید اقدامات قانونی را انجام داده و قالیشویی عطاریان موظف است تا کسب رضایت شما و جبران خسارت بر آید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر درباره خدمات قالیشویی دارید می توانید با شماره های قالیشویی عطاریان تماس گرفته تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.